cestou-necestou-do-krynice

Cestou necestou do Krynice

Krynica Zdrój je príjemné kúpeľné mestečko na juhu Poľska, neďaleko hraníc Slovenska. Zdroj v názve môže znamenať - zdroj zábavy, oddychu alebo nových síl. Ale v skutočnosti je to v poľštine označenie pre kúpele.

4.3.2017 o 21:15 | Karma článku: 10,72 | Prečítané:  2157x | Diskusia: 4 príspevky
vychodniari-idu-do-neba-k-vodnej-nadrzi-cierny-vah

Východniari idú do neba ... k vodnej nádrži Čierny Váh

Opäť raz vyrážame na romanticko – epickú výpravu na bicykloch :) Zostavu tvoria kamaráti a zároveň kolegovia z práce Miro a Miro, Milan a ja. Tentokrát trasu vymyslel Miro geodet. Ráno sme sa vydali vlakom do Štrby.…

11.2.2017 o 9:02 | Karma článku: 11,81 | Prečítané:  1016x | Diskusia: 11 príspevkov
perlovou-dolinou-na-kojsovku

Perlovou dolinou na Kojšovku

Bol teplý májový deň a tak som si vybral dovolenku. Budem sa radšej potiť na bicykli ako pariť v robote. Rozhodol som sa pre výlet na Kojšovskú Hoľu. Z Prešova som išiel vlakom do Margecian.

17.12.2016 o 13:31 | Karma článku: 13,78 | Prečítané:  651x | Diskusia: 0 príspevkov
zakarpatska-ukrajina-ako-si-uzit-predlzeny-vikend

Zakarpatská Ukrajina - ako si užiť predĺžený víkend

V máji minulého roku, počas voľných sviatočných dní, sme sa vydali na krátku výpravu. Jej výstižnejší názov by mohol byť aj - Lukulské hody s trochou bicyklovania. Zúčastnili sme sa ho ja, Milan, Marek, Gabo…

10.12.2016 o 10:44 | Karma článku: 13,17 | Prečítané:  4096x | Diskusia: 16 príspevkov
okolo-stariny-na-dvoch-kolesach

Okolo Stariny na dvoch kolesách

Bol teplý letný deň a ja som sa konečne vybral do tajuplného kraja. Tým krajom je pre mňa okolie vodnej nádrže Starina kde široko – ďaleko nemusíte stretnúť živú dušu. Prečo?

4.11.2016 o 21:50 | Karma článku: 13,68 | Prečítané:  1060x | Diskusia: 0 príspevkov
za-tyrkysovou-romantikou-do-skrabskeho-na-bicykli
Andrej Šverha

Za tyrkysovou romantikou do Skrabského na bicykli

Soňa, moja dcéra mi s nadšením opisovala svoj výlet s kamarátmi Pathfindermi (niečo podobné ako Skauti) do lomu v Skrabskom. Niečo som si vygooglil a rozhodol som sa tam vyraziť na bicykli.

1.11.2016 o 16:44 | Karma článku: 13,19 | Prečítané:  753x | Diskusia: 2 príspevky
popri-dunaji-s-mojim-oblubenym-synom-zaver
Andrej Šverha

Popri Dunaji s mojim obľúbeným synom (záver)

alebo Ako sa s nami Eurovelo 6 zahrávala2. deň - Györ – kemp Eden (offroad etapa)No a ráno prišlo skoro a s ním aj sťažnosti Filipa na boľavé nohy a zadok.

14.10.2016 o 6:03 | Karma článku: 12,09 | Prečítané:  694x | Diskusia: 0 príspevkov
popri-dunaji-s-mojim-oblubenym-synom
Andrej Šverha

Popri Dunaji s mojim obľúbeným synom

Filip (môj syn) odmietol ísť s nami (so mnou a svojou sestrou Soňou) na cyklodovolenku okolo Balatonu. Vraj už ho takýto typ dovolenky nebaví a s nami ho to nebaví a podobne.

11.10.2016 o 5:59 | Karma článku: 10,32 | Prečítané:  915x | Diskusia: 5 príspevkov
tour-de-balaton-s-mojou-oblubenou-dcerou-5-zaverecna-cast
Andrej Šverha

Tour de Balaton s mojou obľúbenou dcérou (5. záverečná časť)

10. deň - Tahitótfalu – Ostrihom – Štúrovo, vlakom do N. Zámkov a konečne posteľ v Šuranoch Dnes je pred nami posledná maďarská etapa.

8.10.2016 o 14:14 | Karma článku: 10,76 | Prečítané:  710x | Diskusia: 0 príspevkov
tour-de-balaton-s-mojou-oblubenou-dcerou-cast-4
Andrej Šverha

Tour de Balaton s mojou obľúbenou dcérou (časť 4.)

8. deň - Balatonfüred – Veszprém a rozlúčka s Balatonom. Cesta do Budapešti vlakom  Noc bola veterná a upršaná. Do rána našťastie prestalo pršať a stan preschol, len vietor bol stále dosť silný a nepríjemný.

5.10.2016 o 18:48 | Karma článku: 9,88 | Prečítané:  826x | Diskusia: 0 príspevkov
do-bardejovskych-kupelov-trochu-inak-ii-polska-verzia
Andrej Šverha

Do Bardejovských kúpeľov trochu inak II (poľská verzia)

Keď som plánoval túto trasu nechal som sa inšpirovať rozprávkou „O chudobnom človeku a jeho múdrej dcére“. V rozprávke sa múdra dcéra musela do zámku niesť aj neniesť, priniesť dar aj ho nepriniesť.

2.10.2016 o 6:34 | Karma článku: 8,71 | Prečítané:  1171x | Diskusia: 1 príspevok
tour-de-balaton-s-mojou-oblubenou-dcerou-cast-3
Andrej Šverha

Tour de Balaton s mojou obľúbenou dcérou (časť 3.)

6. deň - Keszthely (Gyenesdiás) – Balatonfüred, tzv. horská etapa alebo aj vínna cesta Prečo horská? Pri mojom plánovaní na Mapy.cz mi pre túto etapu dalo výškový profil s prevýšením 1500 m.

30.9.2016 o 19:14 | Karma článku: 8,65 | Prečítané:  940x | Diskusia: 3 príspevky
ticha-tatranska-cyklotura-s-prichutou-kopru
Andrej Šverha

Tichá tatranská cyklotúra s príchuťou kôpru

S kamarátmi (a zároveň aj kolegami z práce) sme sa rozhodli, že je čas vyraziť na cyklotúru aj do Vysokých Tatier. Pretože nie sme žiadne bábovky naplánovali sme si pomerne náročnú trasu, veď skrátiť ju môžeme vždy.…

29.9.2016 o 17:14 | Karma článku: 11,30 | Prečítané:  762x | Diskusia: 2 príspevky
tour-de-balaton-s-mojou-oblubenou-dcerou-cast-2
Andrej Šverha

Tour de Balaton s mojou obľúbenou dcérou (časť 2.)

4. deň - Are you from Sweden? Balatonboglár – Keszthely (Gyenesdiás)V noci bola búrka a tak sme ráno sušili stan, preto sa nám skôr ako o desiatej nepodarilo vyraziť.

27.9.2016 o 20:08 | Karma článku: 9,18 | Prečítané:  1179x | Diskusia: 2 príspevky
do-bardejovskych-kupelov-trochu-inak

Do Bardejovských Kúpeľov trochu inak

Otec bol na liečení v kúpeľoch a ja som sa rozhodol ho navštíviť. Pretože som fanúšik cyklistiky (cyklista fanatik, aj takto ma niektorí častujú) rozhodol som sa ísť na bicykli.

25.9.2016 o 17:32 | Karma článku: 8,81 | Prečítané:  941x | Diskusia: 0 príspevkov
tour-de-balaton-s-mojou-oblubenou-dcerou
Andrej Šverha

Tour de Balaton s mojou obľúbenou dcérou

Soňa (moja dcéra) mala jedinú podmienku a to je rovina a akosi sa k tomu priplietol aj Balaton. Ja som k tomu ešte doplnil Dunaj a itinerár dovolenky pre rok 2016 mohol vzniknúť.

24.9.2016 o 23:26 | Karma článku: 11,79 | Prečítané:  2896x | Diskusia: 3 príspevky