neziderske-jazero-ako-bonus

Neziderské jazero ako bonus

Kto sleduje naše putovanie popri Dunaji v Rakúsku vie, že sme šťastne dorazili do Viedne. Deti rozhodli, že to ešte nemôže byť koniec a tak ideme k Neziderskému jazeru.

19.8.2017 o 9:33 | Karma článku: 11,07 | Prečítané:  697x | Diskusia: 5 príspevkov
hura-uz-sme-opat-vo-viedni-takmer-zaver-cyklodovolenky-v-rakusku

Hurá, už sme opäť vo Viedni! Takmer záver cyklodovolenky v Rakúsku

Dnes nás čaká záverečná etapa nášho putovania z Passau do Viedne. Cestou máme naplánovanú návštevu kláštora Klosterneuburg.

11.8.2017 o 17:49 | Karma článku: 9,24 | Prečítané:  728x | Diskusia: 0 príspevkov
letna-pohoda-v-tullne

Letná pohoda v Tullne

Dnes je to podľa mňa ďalší oddychový deň na kolesách. Dúfam len, že to deti nebudú čítať :) Do Tullnu to máme len niečo cez 40 km. Prechádzame krásnymi lesmi popri Dunaji, kde je príjemný tieň.

6.8.2017 o 7:39 | Karma článku: 11,85 | Prečítané:  468x | Diskusia: 0 príspevkov
malebnym-udolim-wachau

Malebným údolím Wachau

Dnes nás čaká asi najkrajšia časť Dunajskej cyklotrasy medzi Passau a Viedňou. Údolie Wachau je od roku 2000 zaradené do Svetového kultúrneho dedičstva UNESCO. Údolím preteká rieka Dunaj, ktorá vytvára krásne…

30.7.2017 o 8:08 | Karma článku: 12,86 | Prečítané:  747x | Diskusia: 0 príspevkov
lenivy-slnecny-den-na-ceste-z-greinu-do-melku

Lenivý slnečný deň na ceste z Greinu do Melku

Dnes si pospíme trochu dlhšie. Po včerajšku si to zaslúžime. Z kempu vyrazíme až po desiatej a pozrieme si ešte centrum mesta. Cyklotrasa nás dnes vedie popri ceste po drevenom mostíku rovno nad vodou, potom chvíľu…

7.7.2017 o 10:08 | Karma článku: 11,81 | Prečítané:  695x | Diskusia: 0 príspevkov
ako-sme-sa-stratili-a-smutok-mauthausenu
Andrej Šverha

Ako sme sa stratili a smútok Mauthausenu

Vydali sme sa s deťmi na cyklodovolenku popri Dunaji z Passau do Viedne. Ak vás to zaujalo môžete si prečítať predchádzajúce časti. Odkazy nájdete na konci článku.

24.6.2017 o 9:50 | Karma článku: 10,52 | Prečítané:  1053x | Diskusia: 15 príspevkov
linz-a-kde-su-linecke-kolaciky
Andrej Šverha

Linz. A kde sú linecké koláčiky?

Ráno sa prebúdzame do zamračeného dňa a dážď visí na vlásku. Raňajky opäť doviezlo autíčko. Sedíme na lavičke pár krokov od rieky, okolo nás kačky, pred nami výhľad na hrad. Vychutnávame si raňajky a kľud pred…

18.6.2017 o 8:31 | Karma článku: 9,18 | Prečítané:  1338x | Diskusia: 2 príspevky
tam-kde-sa-aj-muchy-otacaju
Andrej Šverha

Tam, kde sa aj muchy otáčajú

Miro si kúpil knihu Najkrajšie cyklotrasy a ako prvá ho zaujala tá okolo Bodrogu a Latorice. Táto oblasť je pre nás taká Terra incognita a tak sme sa tam vybrali. Výlet sa uskutočnil minulú sobotu (10. júna).

14.6.2017 o 17:04 | Karma článku: 11,53 | Prečítané:  2938x | Diskusia: 10 príspevkov
schlogen-najkrajsi-vyhlad-na-dunaj

Schlögen. Najkrajší výhľad na Dunaj

Včera sme prišli vlakom z Viedne do Passau a absolvovali prvú, dosť dobrodružnú etapu. Dnes nás čaká naozaj výnimočný zážitok podľa obrázkov, ktoré sme našli na webe. Po daždivej noci vyrážame okolo desiatej…

11.6.2017 o 10:03 | Karma článku: 11,50 | Prečítané:  1320x | Diskusia: 4 príspevky
passau-a-dobrodruzstvo-zacina
Andrej Šverha

Passau. A dobrodružstvo začína...

Ráno sa na nástupišti nazbieralo už niekoľko desiatok cyklistov. Všetky bicykle idú do jedného vagóna a ukladajú ich podľa výstupnej stanice. Vlak je trochu retro, vyzerá ako udržiavaný starší vlak, možno zo…

2.6.2017 o 18:46 | Karma článku: 12,85 | Prečítané:  1014x | Diskusia: 3 príspevky
dunajska-cyklotrasa-passau-vieden

Dunajská cyklotrasa Passau - Viedeň

Pred začínajúcou hlavnou cyklo sezónou som sa rozhodol inšpirovať ostatných cyklistov spomienkami na našu prvú veľkú cyklodovolenku v roku 2014. Rozprávanie je možno trochu podrobné, ale za tých 14 dní sme toho…

25.5.2017 o 16:54 | Karma článku: 10,54 | Prečítané:  2671x | Diskusia: 7 príspevkov
cestou-necestou-do-krynice

Cestou necestou do Krynice

Krynica Zdrój je príjemné kúpeľné mestečko na juhu Poľska, neďaleko hraníc Slovenska. Zdroj v názve môže znamenať - zdroj zábavy, oddychu alebo nových síl. Ale v skutočnosti je to v poľštine označenie pre kúpele.

4.3.2017 o 21:15 | Karma článku: 10,91 | Prečítané:  2237x | Diskusia: 4 príspevky
vychodniari-idu-do-neba-k-vodnej-nadrzi-cierny-vah

Východniari idú do neba ... k vodnej nádrži Čierny Váh

Opäť raz vyrážame na romanticko – epickú výpravu na bicykloch :) Zostavu tvoria kamaráti a zároveň kolegovia z práce Miro a Miro, Milan a ja. Tentokrát trasu vymyslel Miro geodet. Ráno sme sa vydali vlakom do Štrby.…

11.2.2017 o 9:02 | Karma článku: 12,05 | Prečítané:  1100x | Diskusia: 11 príspevkov
perlovou-dolinou-na-kojsovku

Perlovou dolinou na Kojšovku

Bol teplý májový deň a tak som si vybral dovolenku. Budem sa radšej potiť na bicykli ako pariť v robote. Rozhodol som sa pre výlet na Kojšovskú Hoľu. Z Prešova som išiel vlakom do Margecian.

17.12.2016 o 13:31 | Karma článku: 13,72 | Prečítané:  720x | Diskusia: 0 príspevkov
zakarpatska-ukrajina-ako-si-uzit-predlzeny-vikend

Zakarpatská Ukrajina - ako si užiť predĺžený víkend

V máji minulého roku, počas voľných sviatočných dní, sme sa vydali na krátku výpravu. Jej výstižnejší názov by mohol byť aj - Lukulské hody s trochou bicyklovania. Zúčastnili sme sa ho ja, Milan, Marek, Gabo…

10.12.2016 o 10:44 | Karma článku: 13,24 | Prečítané:  4216x | Diskusia: 16 príspevkov
okolo-stariny-na-dvoch-kolesach

Okolo Stariny na dvoch kolesách

Bol teplý letný deň a ja som sa konečne vybral do tajuplného kraja. Tým krajom je pre mňa okolie vodnej nádrže Starina kde široko – ďaleko nemusíte stretnúť živú dušu. Prečo?

4.11.2016 o 21:50 | Karma článku: 11,29 | Prečítané:  1149x | Diskusia: 0 príspevkov
za-tyrkysovou-romantikou-do-skrabskeho-na-bicykli
Andrej Šverha

Za tyrkysovou romantikou do Skrabského na bicykli

Soňa, moja dcéra mi s nadšením opisovala svoj výlet s kamarátmi Pathfindermi (niečo podobné ako Skauti) do lomu v Skrabskom. Niečo som si vygooglil a rozhodol som sa tam vyraziť na bicykli.

1.11.2016 o 16:44 | Karma článku: 12,67 | Prečítané:  797x | Diskusia: 2 príspevky
popri-dunaji-s-mojim-oblubenym-synom-zaver
Andrej Šverha

Popri Dunaji s mojim obľúbeným synom (záver)

alebo Ako sa s nami Eurovelo 6 zahrávala2. deň - Györ – kemp Eden (offroad etapa)No a ráno prišlo skoro a s ním aj sťažnosti Filipa na boľavé nohy a zadok.

14.10.2016 o 6:03 | Karma článku: 11,89 | Prečítané:  745x | Diskusia: 0 príspevkov
popri-dunaji-s-mojim-oblubenym-synom
Andrej Šverha

Popri Dunaji s mojim obľúbeným synom

Filip (môj syn) odmietol ísť s nami (so mnou a svojou sestrou Soňou) na cyklodovolenku okolo Balatonu. Vraj už ho takýto typ dovolenky nebaví a s nami ho to nebaví a podobne.

11.10.2016 o 5:59 | Karma článku: 10,26 | Prečítané:  962x | Diskusia: 5 príspevkov
tour-de-balaton-s-mojou-oblubenou-dcerou-5-zaverecna-cast
Andrej Šverha

Tour de Balaton s mojou obľúbenou dcérou (5. záverečná časť)

10. deň - Tahitótfalu – Ostrihom – Štúrovo, vlakom do N. Zámkov a konečne posteľ v Šuranoch Dnes je pred nami posledná maďarská etapa.

8.10.2016 o 14:14 | Karma článku: 10,68 | Prečítané:  755x | Diskusia: 0 príspevkov